یک سال دیگر هم گذشت و ....

خرید بک لینک
ماهیِ سفیدِ سفره ی هفت سین مان تبدیل به خوراک گل پر(ی) شد. ماهیِ سخت کوشی بود همان روز اول که رفتیم ماهی بخریم، بر اثر اشتباه فروشنده از لگن بیرون پرت شد و زنده ماند,، چند بار موقع عوض کردن آب شان هم ب یک سال دیگر هم گذشت و .......

ما را در سایت یک سال دیگر هم گذشت و .... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: سه شنبه 20 آذر 1397 ساعت: 8:29

امروز سر یک ساعتی می شود دو سال که بابا نیست. علیرغم همه اختلافات ریز و درشتی که داشتیم دو سال است که نیست. این که خاک سرد است، حرف یاوه ای بیش نیست. جای خالی اش تیر میکشد تا مغز استخوانم میرود، قلب یک سال دیگر هم گذشت و .......

ما را در سایت یک سال دیگر هم گذشت و .... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 90 تاريخ: سه شنبه 20 آذر 1397 ساعت: 8:29

روزهای سیاهِ سختی است. میدونم که این سیاهی و سختی تمام می شود اما این بار گویا من هم تمام می شوم. گندترین و کثافت ترین شوخی ای را که میشد فکرش را کرد، طبیعت کرد.

خوشحالی ناگهانی و بعد غم ناگهانی، انبساط و انقباض ناگهانی و بعد هم ترک خوردن های بسیار.

همه چیز منطقی و طبیعی است اما این میزان درد و رنج برای من طبیعی نیست.

یک سال دیگر هم گذشت و .......

ما را در سایت یک سال دیگر هم گذشت و .... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 99 تاريخ: سه شنبه 20 آذر 1397 ساعت: 8:29

بالاخره امروز صدای مدیر آموزش مان درآمد که مشکلی پیش اومده؟ که با همه چیز موافقت می کنید و مخالف برنامه ای نیستید؟ بالاخره اعتراضی، مخالفتی؟

خیلی آرام جواب دادم: نه ! چه مشکلی؟

یک سال دیگر هم گذشت و .......

ما را در سایت یک سال دیگر هم گذشت و .... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 92 تاريخ: سه شنبه 20 آذر 1397 ساعت: 8:29

گاهی فکر می کنم من به خودم بدهکارم. میزان زیادی تشویق و مهربانی و دلگرمی به خودم بدهکارم. خیلی از خودم انتظار داشتهام، به خودم سخت گرفتهام. از خودم حمایت نکردهام. خودم را مجبورم کردهام شرایط را بپذیرم.

بهترین روزهای زندگیام گاهی به گند کشیده است، در برابر ناملایمت و شرایط سخت زندگی دوام آوردهام.

یک سال دیگر هم گذشت و .......

ما را در سایت یک سال دیگر هم گذشت و .... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 94 تاريخ: سه شنبه 20 آذر 1397 ساعت: 8:29

حالم چه طور است؟ چه سوال خنده داری! چون در هر صورت جوابش این است که خوبم!!!چه خوبی ؟چه خوشی ؟ روزگار خوبی نیست و من به دنبال راه حل می گردم برای مساله ای که از اول مساله نبوده یا فقط از دید من مساله بوده!کاش یاد گرفته بودم با هر فردی مول خودش رفتار کنم !!! شاید این بار راه حلی یافتم .

یک سال دیگر هم گذشت و .......

ما را در سایت یک سال دیگر هم گذشت و .... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 99 تاريخ: سه شنبه 20 آذر 1397 ساعت: 8:29

اگر روزی مجموعه یادداشت هایی با عنوان دل نوشته هایی برای یخچال,، مشهور شد و جوایز بین المللی را درو کرد....

یک سال دیگر هم گذشت و .......

ما را در سایت یک سال دیگر هم گذشت و .... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 104 تاريخ: سه شنبه 20 آذر 1397 ساعت: 8:29

صفحه بندی